Open day στο ΔΙΠΑΕ

Το 3ο open day του έργου πραγματοποιήθηκε στο Τμήμα Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας του ΔΙΠΑΕ στην Κατερίνη στις 15/5/2026, στο πλαίσιο ανοιχτής εκδήλωσης του Τμήματος. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν οι δράσεις, οι τεχνολογίες και οι εφαρμογές που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του έργου, με έμφαση στη χρήση ψηφιακών διδύμων για τη βελτίωση βιομηχανικών διαδικασιών. Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας, της βιομηχανίας, καθώς και επιχειρήσεις από την τοπική κοινότητα, συμβάλλοντας στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου και στην ενίσχυση της σύνδεσης μεταξύ έρευνας, παραγωγής και τοπικού οικοσυστήματος.